Faktura- og regnskapsarkiv

- lettere tilgang til selskapsinformasjon

printscreen_ipad.jpg

Ansatte i norske bedrifter bruker gjennomsnittlig 30 minutter daglig på å finne igjen dokument de selv eller andre har lagret. Med faktura- og regnskaparkiv kan dere automatisere lagringen av selskapsdokumenter, f.eks fra selskapets ERP-system. Programvaren vår lagrer dokument i henhold til en predefinert arbeidsflyt og det gjør at informasjonen alltid vil havne i på riktig sted. De ansatte vil bli med produktiv, få mer fornøyde kunder, man minsker stresset på arbeidsplassen og du kan kvitte deg med hyllemeter med permer og papir.
Samtidig øker du tilgjengeligheten på informasjonen. 

Slik fungerer det:

illustrasjon av fakturaarkiv.jpg

Fordeler:

  • Bli kvitt hyllemeter med permer
  • Bli kvitt fragmentert lagring av filer
  • Hurtig respons på søk i arkiv
  • Mange søkemuligheter: Kunde, fakturadato, forfallsdato, beløp og andre relevante nøkkelbegrep
  • Bli kvitt stress og frustrasjon
  • Bli kvitt dobbeltarbeid
  • Automatiser oppgavene
  • Bli mer produktiv
  • For en bedrift med 10 ansatte kan du spare opptil 500.000
  • Informasjon deles, gjenbrukes og mulighet for BI

Automatisert, raskt og enkelt!